ورزش

مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان افغانستان فردا به‌گونه زنده از چینل‌های تلویزیون آریانا پخش می‌شود

Published

on

(Last Updated On: حمل ۲۶, ۱۴۰۳)

در حالی که چند روز به آغاز فصل سوم مسابقات لیگ قهرمانان افغانستان (اِی‌سی‌اِل) باقی ‌مانده؛ فدراسیون فوتبال کشور مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها را پس از چاشت فردا (دوشنبه، ۲۷ حمل) در کابل برگزار و شبکه جهانی تلویزیون آریانا آن را به‌گونه زنده و اختصاصی پخش می‌کند.

مراسم قرعه‌کشی ساعت ۴ عصر به وقت کابل آغاز و به صورت زنده از تلویزیون آریانا و آریانانیوز پخش می‌شود.

این مراسم به‌گونه زنده در صفحه فیسبوک آریاناسپورت و چینل یوتیوب آن نیز پخش خواهد شد.

هفته گذشته، شبکه جهانی تلویزیون آریانا اعلام نمود که فصل سوم مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال افغانستان را به صورت زنده، قانونی و انحصاری تولید و نشر خواهد کرد.

مراسم عقد قراردادهای دو جانبه و سه‌جانبه آن روز یکشنبه (۱۹ حمل) میان تلویزیون آریانا، فدراسیون فوتبال و ویکتور انرژی برگزار شد.

این رقابت‌ها در استدیوم پنج‌هزار نفری فدراسیون فوتبال کشور در کابل برگزار خواهد شد و به مدت ۳۳ روز و در مجموع ۶۶ بازی می‌باشد.

قرار است این مسابقات با اشتراک ۱۲ تیم برتر که عبارتند از: سرسبز یاشلر فاریاب، واحدی کندز، اتک انرژی هرات، سرخ‌پوشان هرات، عصمت لغمانی، ابومسلم فراه، استقلال کابل، خدیم اف‌سی سرپل، خراسان، عینو مینه‌ کندهار، عدالت فراه اف‌سی، موج ساحل می‌باشد، برگزار شود.

جزئیات نشر مسابقات

علاقه‌مندان فوتبال در سراسر کشور می‌توانند ویب‌سایت آریانانیوز را برای اخبار و به‌روز رسانی مسابقات پیش‌رو تعقیب کنند زیرا آریانانیوز و تلویزیون آریانا تازه‌ترین اطلاعات را از قبل و در طول این رقابت‌ها بر روی پلتفرم‌های خود قرار می‌دهد.

برای تماشای مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان افغانستان می‌توانید لینک‌های ذیل را تعقیب کنید:

صفحه فیسبوک آریاناسپورت: https://www.facebook.com/ATNSports

چینل یوتیوب آریاناسپورت: https://www.youtube.com/ArianaSport

Trending

خروج از نسخه موبایل