Connect with us

رویداد های اخیر

ممنوعیت پابجی در هند؛ شرکت چینی تنسینت در دو روز ۳۴ میلیارد دالر ضرر کرد

منتشر شده

در

(Last Updated On: عقرب ۲, ۱۴۰۱)

در پی ممنوع شدن بازی پابجی مبایل در هند، شرکت تنسینت، غول تکنولوژی و فناوری چینی حدود ۳۴ میلیارد دالر بازارش را از دست داده است.

بزنس انسایدر اندیا گزارش کرده است که این دومین افت بزرگ شرکت «Tencent» از زمانی است که بلومبرگ ماه گذشته گزارش داد که این شرکت ۶۶ میلیارد دالر پس آن از دست داده است که دونالد ترمپ رییس جمهوری امریکا WeChat را در در این کشور ممنوع کرد.

این شرکت به بزنس انسایدر گفته است: “تنسینت محافظت از حریم خصوصی کاربر و داده ها را جدی می گیرد. برنامه های ما همیشه مطابق با قوانین محافظت از داده های قابل اجرا در هند و سایر بازارها استند. ما مشتاقانه منتظر هستیم مقامات هند را ترغیب کنیم تا سیاست و اقدامات دیرینه خود را در محافظت از داده های کاربر روشن کنیم و امیدواریم که بتوانیم از ادامه دسترسی برنامه های مان در هند اطمینان حاصل کنیم.”

هند ۱۱۸ برنامه چینی به شمول پابجی مبایل، آرینا ولر، چیس رن و لدو ورلد را مسدود کرده است.

بر اساس گزارش ها پابجی بیش از ۵۰ میلیون کاربر در هند داشته است.

این اقدام پس از آن صورت گرفته است که وزارت فناوری و اطلاعات هند در اواخر ماه جون ۵۹ برنامه چینی از جمله TikTok را در پی افزایش تنش های مرزی بین دو کشور منع کرد.

رویداد های اخیر

China invites IEA deputy PM to Trans-Himalayan Forum

Published

on

(Last Updated On: ثور ۲۷, ۱۴۰۳)

Zhao Xing, the Chinese Ambassador to Kabul, has invited political deputy prime minister Mawlavi Abdul Kabir to participate in the upcoming Trans-Himalayan Forum meeting.

The Chinese envoy said at a meeting Wednesday with Kabir that Beijing supports the Islamic Emirate in terms of attending international meetings, especially UN Security Council meetings.

Zhao also said China was committed to cooperating with the Islamic Emirate.

Kabir in turn expressed his gratitude for China’s support and cooperation across numerous sectors and said that as a responsible government, the Islamic Emirate is bound by commitments made and tries to play an active role in regional issues and the stability and development of the region.

Kabir also acknowledged China’s support of the Islamic Emirate and said Beijing’s cooperation can bring about positive changes and economic growth in the country.

Continue Reading

رویداد های اخیر

گذرگاه تورخم به‌صورت مؤقت مسدود می‌شود

Published

on

(Last Updated On: ثور ۲۷, ۱۴۰۳)

عبدالجبار حکمت، کمیسار تورخم اعلام کرده است که این گذرگاه به مدت سه روز از سوی پاکستان به روی رفت‌وآمد مریضان و مسافران مسدود می‌شود.

آقای حکمت گفته است که این گذرگاه از روز جمعه (۲۸ ثور) تا روز یک‌شنبه هفته آینده به روی مریضان و مسافران مسدود خواهد بود.

او افزوده است که مسیر تجارتی به صورت ۲۴ ساعته بازخواهد بود و تردد موترهای باربری و انتقال اموال تجارتی به صورت عادی جریان خواهد داشت.

حکمت افزوده است که دلیل مسدود شدن این گذرگاه به روی مریضان و مسافران، انتقال ادارات مرزی پاکستان از ساختمان‌ قدیمی به ساختمان جدید است.

Continue Reading

رویداد های اخیر

وزارت دفاع: درپی سقوط چرخبال در غور یک نفر کشته و ۱۲ نفر زخمی شدند

Published

on

(Last Updated On: ثور ۲۶, ۱۴۰۳)

وزارت دفاع حکومت سرپرست افغانستان اعلام کرد در پی سقوط چرخبالی در فیروزکوه، مرکز ولایت غور، یک نفر کشته و ۱۲ نفر زخمی شدند.

عنایت‌الله خوارزمی، سخنگوی وزارت دفاع در شبکه ایکس گفته است که صبح روز چهارشنبه یک چرخبال نوع «ام‌آی ۱۷» قوای هوایی که به ولایت غور اعزام شده بود، دچار عوارض تخنیکی شده و هنگام نشست اضطراری به دیوار برخورد کرده و سقوط کرده است.

در تصاویری که رسانه‌ها از این رویداد منتشر کرده اند لاشه یک چرخبال در داخل آب دیده می‌شود که شماری از مردم در اطراف آن جمع شده اند.

سخنگوی وزارت دفاع گفته است که این چرخبال به هدف بیرون کشیدن اجساد قربانیان از موتری که در دریای هریرود افتاده بود، به فیروزکوه اعزام شده بود.

Continue Reading

Trending

Copyright © 2022 Ariana News. All rights reserved!