ورزش

آرزوی موفقیت هواداران افغان برای تیم ملی کریکت کشور در آستانه نخستین مسابقه جام جهانی

Published

on

(Last Updated On: میزان ۲۹, ۱۴۰۱)

هواداران تیم ملی کریکت افغانستان در آستانه اولین دیدار این تیم در رقابت‌های جام جهانی بیست آوره که قرار است روز شنبه درمقابل انگلستان برگزار شود، برای تیم ملی کریکت کشور آرزوی موفقیت کرده‌اند.

تیم کریکت افغانستان تاکنون در چهار دور جام جهانی بیست آوره شرکت کرده است و برخی از تیم‌های قدرتمند را شکست داده است، اما تاهنوز قادر به راهیابی به مرحله نیمه نهایی این نوع رقابت‌ها نشده است.

یک تن از هواداران تیم ملی کریکت افغانستان می‌گوید: «امیدوارم تیم ملی کریکت افغانستان در این دور جام جهانی خوب بدرخشد و برای افغانستان دستاورد‌های خوبی داشته باشد.»

تیم کریکت افغانستان در مرحله ۱۲ بهترین تیم جام جهانی بیست آوره با انگلستان، نیوزیلند، آیرلند، سریلانکا و آسترالیا مواجه خواهد شد. این تیم به مرحله ۱۲ بهترین نظر به جایگاه بهتراش در دور قبلی رقابت‌های جام جهانی راه یافته بود.

افغانستان پیش از آغاز مبارزات‌ اش در جام جهانی بیست آوره، دو بازی تدارکاتی را با تیم‌های بنگله‌دیش و پاکستان انجام داده است. تیم ملی کریکت کشور بنگله‌دیش را با تفاوت ۶۹ دوش شکست داد و در برابر پاکستان ۱۵۴ دوش انجام داد، اما مسابقه با پاکستان به دلیل بارش باران بی نتیجه اعلام شد.

مصدومیت رحمان الله گربز، توپزنی که در این اواخر عملکرد عالی داشته است، سبب نگرانی در میان هواداران تیم ملی کریکت افغانستان شد، اما گربز گفته است که او بهبود یافته است و در مسابقه با انگلستان حضور خواهد یافت.

گربز می‌گوید: «من به تمام هواداران اطمینان می‌دهم که برای مسابقات پیشرو کاملاً آماده هستم.»

محمد نبی و راشدخان نیز دو بازیکنی‌اند که هم در بخش توپ‌اندازی و هم در بخش توپزنی مهارت‌های عالی دارند.

جو بتلر، کپیتان تیم ملی کریکت انگلستان در مورد راشدخان گفته است: «هر تیمی که راشدخان را دارد، در واقع یک تیم قدرتمند است. کریکت بیست آوره یکی از بازی‌های است که یک فرد به تنهایی می‌تواند تیم را برنده سازد.»

مسابقه افغانستان در مقابل انگلستان ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر روز شنبه به وقت افغانستان آغاز و همانند سایر مسابقات جام جهانی بیست آوره به‌گونه زنده از طریق تلویزیون آریانا نشر خواهد شد.

Trending

خروج از نسخه موبایل