ورزش

افزایش شور و هیجان برای جام آسیا همزمان با نزدیک شدن مسابقات

Published

on

(Last Updated On: اسد ۲۵, ۱۴۰۲)

با نزدیک شدن به جام آسیا ۲۰۲۳، طرفداران کریکت غرق هیجان اند، در حالی که تیم‌ها شروع به اعلام فهرست بازیکنان خود برای رویدادی کرده اند که بدون شک مبارزه هیجان‌انگیز برای کسب عنوان قهرمانی بین کشورهای شرکت‌کننده خواهد بود.

تا کنون، تعدادی از کشورها ترکیب تیم شان را اعلام نکرده اند، اما هواداران افغان باید صبور باشند تا اطلاع حاصل کنند کدام بازیکنان کریکت در ترکیب قرار خواهند گرفت.

در همین حال، تلویزیون آریانا که حق پخش این تورنمنت هیجان انگیز را به دست آورده و جدول زمانی پخش مسابقات را نهایی کرده است.

هواداران در سراسر کشور می‌توانند هر روز مسابقات را از ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر سر از ۳۰ آگست مستقیماً تا فاینل که در ۱۷ سپتمبر در کولمبو برگزار می‌شود، به گونه زنده تماشا کنند.

شش تیم در مسابقات امسال شرکت خواهند کرد که شامل دو گروه سه تیمی اند. هند، نیپال و پاکستان در گروه A قرار دارند، در حالی که افغانستان، سریلانکا و بنگله دیش در گروه B قرار دارند.

پاکستان، نیپال و بنگله دیش تا کنون فهرست بازیکنان خود را برای جام آسیا ۲۰۲۳ اعلام کرده‌اند و انتظار می‌رود که تیم‌های باقی‌مانده به‌زودی از فهرست بازیکنان خود رونمایی کنند.

اما در حالی که جهان کریکت برای مسابقات آماده می‌شود، هواداران افغانستان امیدوارند که تیم شان شامل بازیکنان با تجربه‌ای باشد که بتوانند تیم را به فاینل برسانند.

اولین بازی افغانستان در مرحله گروهی سوم سپتمبر در لاهور پاکستان مقابل بنگله دبش خواهد بود. این تیم سپس در تاریخ ۵ سپتمبر با سریلانکا، همچنین در لاهور، بازی خواهد کرد.

برای مشاهده جدول زمانی کامل پخش مسابقات اینجا را کلیک کنید.

Trending

خروج از نسخه موبایل