رویداد های اخیر

افغان بیسیم دومین بخش عرضه خدمات مشتریان اش را در ولایت کندهار ایجاد کرد

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۲, ۱۴۰۱)

دومین بخش عرضه خدمات مشتریان شرکت مخابراتی افغان بیسیم در ولایت کندهار فعال شده است.

مسئولان این شرکت در کندهار گفته اند که این بخش به منظور رفع مشکلات مشتریان، ارایه خدمات به موقع در این ولایت ایجاد شده است.

به گفته ای مسولان، شرکت مخابراتی افغان بیسیم می‌خواهد که دفاتر بیشتری را در ولسوالی های این ولایت نیز باز کند تا توانسته باشند در مناطق دور دست خدمات مخابراتی را عرضه کنند.

نور احمد شاه سادات، مسئول شرکت مخابرات افغان بیسیم در کندهار گفت: “ما همواره تلاش کرده ایم تا خدمات را به مردم مخصوصا آنانیکه در مناطق دوردست هستند و سال‌ها از خدمات مخابراتی محروم مانده اند، عرضه کنیم. توجه ما نه تنها به شهرها بلکه بر ولسوالی های دوردست نیز بوده است.”

مقام‌های محلی کندهار از افزایش فعالیت شرکت مخابراتی افغان بیسیم در کندهار ابراز خرسندی کرده و گفته اند که افتتاح این بخش گام بلند در جهت رفع مشکلات مردم و ارایه خدمات بهتر است.

مولوی نورالله نوری، رییس مخابرات کندهار گفت: “در مرکز دیگر افغان بیسیم، صف های طولانی وجود داشت، اما حالا مرکز دیگری را برای حل مشکلات مردم باز کرده اند.”

حافظ غلام اسحاق، رییس اداره اترا در کندهار گفت: “افغان بیسیم شاخه جدیدش را باز کرد تا مردم بتوانند اینجا سیم کارت اخذ کنند. ما تلاش می‌کنیم تا مشکلات باقیمانده نیز حل شود.”

شرکت افغان بیسیم یگانه شرکتی است که پوشش گسترده در ولایت کندهار دارد و بسیاری از کندهاریان از خدمات این شرکت مخابراتی استفاده می‌کنند.

Trending

خروج از نسخه موبایل