رویداد های اخیر

برادر خطاب به نیروهای پولیس در کندهار: با مردم رفتار نیک داشته باشید 

Published

on

(Last Updated On: سرطان ۳, ۱۴۰۲)

ملا عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی ریاست‌الوزرای امارت اسلامی در مراسم فراغت شماری از نیروهای پولیس در ولایت کندهار می‌گوید نیروهای پولیس با مردم رفتار خوب داشته باشند و در جامعه از نظام به خوبی نمایندگی کنند.

آقای برادر در مراسم فراغت بیش از ۵۰۰ نیروی پولیس پس از یک دوره آموزشی گفته که مسوولیت بزرگی بر دوش نیروهای امنیتی است زیرا حاکمیت تمام کشور به دست آنان است. 

برادر خطاب به این نیروها گفته است که باید از تمامیت ارضی کشور به‌گونه درست محافظت شود و با مردم نیز رفتار نیک صورت گیرد.

با این حال، شماری از مسوولان وزارت امور داخله در این مراسم می‌گویند که این نیروها طوری آموزش دیده‌اند تا سبب نزدیکی مردم با حکومت شوند و از نظام اسلامی به خوبی حمایت کنند.

امین‌جان فاتح، قوماندان عمومی تعلیم و تربیه وزارت داخله، گفت: «آنچه را که آموخته‌ اید، برای جامعه تقدیم ‌کنید، از نظام اسلامی خوب نمایندگی کنید، دوست و دشمن را تشخیص نماید، هنگام پیره‌داری و چیک‌پاینت غفلت نکنید.»

از سویی هم، در ولایت ننگرهار صدها تن از نیروهای امنیتی نیز از یک دوره آموزشی فارغ شدند. 

این نیروها که آموزش‌های مسلکی را فرا گرفته‌اند، می‌گویند تلاش خواهند کرد تا آنچه را که آموخته‌اند در میدان عمل تطبیق کنند و برای تأمین امنیت مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

پیش از این نیز هفتصد تن از نیروهای پولیس امارت اسلامی از مرکز تعلیمی زون غرب فارغ شدند و قرار است در ولایات مختلف برای انجام وظیفه گماشته شوند.

Trending

خروج از نسخه موبایل