رویداد های اخیر

بنیاد بیات به ده‌ها خانواده زلزله‌زده در ولسوالی گذره هرات کمک توزیع کرد

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۱, ۱۴۰۲)

به ادامه مساعدت‌های بنیاد بیات با خانواده های آسیب‌دیده از زلزله‌های اخیر در هرات، این‌بار برای ده‌ها خانواده در ولسوالی گذره این ولایت بسته‌های کمکی توزیع شده است.

این کمک‌ها شامل لباس زمستانی و وسایل خانه می‌باشد و مردم نسبت به همکاری‌های همیشگی بنیاد خیریه بیات خرسند هستند.

نثار احمد عظیمی، باشنده هرات می‌گوید: «از کار و زندگی افتاده ایم. خیر ببینید که این کمک را می‌کنید. یک جهان تشکر. یک مقدار رفاهیت این مردم می‌شود.»

عبدالاحمد احمدی، باشنده هرات می‌گوید: «فعلاً مردم با مشکلات در خیمه ها، چادرها و باغ‌ها زندگی می‌کنند. هوا بسیار سرد است. اگر کمپل، فرش یا ظرف کمک می‌شود، بسیار تشکری می‌کنیم. هر نهادی که این کمک را کرده خیر ببیند.»

با این حال شماری از خانواده های که این کمک‌ها را دریافت کرده اند می‌گویند فصل زمستان فرا رسیده است و آنها امکانات ابتدایی زندگی را ندارند، بناءً این بسته های کمکی می‌تواند تا حدودی مشکلات آنها را رفع بسازد.

این خانواده ها بیشتر با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند و خواهان تداوم این کمک‌ها به مردم آسیب دیده می‌باشند.

خیال بی بی، باشنده هرات می‌گوید: «کمپل را بالای خود می‌اندازم. پکنیک را روشن می‌کنم و چیزی پخته می‌کنم. فرش را زیر پای خود می‌اندازم.»

بنیاد بیات به روند کمک رسانی برای آسیب دیدگان زلزله در هرات همچنان ادامه می‌دهد. مسئولان این بنیاد می‌گویند روزانه بسته های غذایی، لباس و لوازم خانه را به خانواده های مستحق می‌رسانند.

Trending

خروج از نسخه موبایل