ورزش

بورد کریکت افغانستان از تعیین دو هندی به عنوان کدرهای مربی‌گری خبر داد

Published

on

(Last Updated On: ثور ۱۲, ۱۴۰۲)

بورد کریکت افغانستان کدر های جدید مربی‌گری در بخش ارتقای ظرفیت بازیکنان تعیین کرده است.

مندیب سینگ و راجش چوهان از کشور هند هر یک به ترتیب به عنوان فیزیوتراپیست و مربی قدرت بدنی فزیکی استخدام شده اند.

مندیپ سینگ دارای مدرک ماستری و بیش از ۱۳ سال سابقه کاری است. او در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ به‌عنوان فیزیوتراپیست در کلینیک‌های فیزیوتراپی کار کرد و در سال ۲۰۱۴ فیزیوتراپیست تیم کریکت جامو و کشمیر بود، جایی که به بازیکنان در تشخیص مشکلات فیزیکی و بازنگری و توسعه برنامه‌های تداوی کمک می‌کرد.

از سوی دیگر، راجش چوهان دارای مدرک لیسانس در رشته مربی‌گری فیزیکی از آیرلند و شهادت نامه ها و مجوزهای متعدد از سازمان‌های مختلف شناخته شده، از جمله مجوزهای درجه یک و درجه دو از انجمن فیزیک و قدرت بدنی آسترالیا (ASCA) است. وی همچنین دارای اسناد معتبر در بخش‌های کاری مربوطه از کشور هند می‌باشد.

علاوه بر این، وی در حال حاضر به عنوان مربی قدرت بدنی فیزیکی در مالیزیا از جون ۲۰۲۱ تا کنون خدمت می‌کند و تجربه کار به عنوان مربی قدرت بدنی و فیزیکی با انجمن کریکت سنگاپور، انجمن کریکت کریلا، مسابقات جام دولیپ با تیم آبی هندوستان، راجستان رویال، انجمن کریکت نیپال و کریکت زیمبابوی را با خود دارد.

بورد کریکت افغانستان گفته است که با تعیینات جدید هیچ بازیکن برای تداوی آسیب‌دیدگی به خارج از کشور منتقل نمی‌شود و در هزینه صرفه جویی بدست می‌آید.

Trending

خروج از نسخه موبایل