Connect with us

انتخابات ۹۸

تظاهرات دسته انتخاباتی حکمتیار؛ ‘در برابر تقلب محکم می‌ایستیم’

منتشر شده

در

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

هواداران دستۀ انتخاباتی صلح و عدالت اسلامی به رهبری گلبدین حکمتیار، نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری، امروز (جمعه، ۱۵قوس) راهپیمایی اعتراضی را در برابر آن‌چه‌که تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری می‌گویند، در کابل انجام دادند.

آقای حکمتیار که خود نیز در جمع اعتراض کننده گان حضور داشت، هشدار داد که مردم حکومت تحمیلی غیرقانونی را نخواهند پذیرفت و در برابر هر گونه قانون شکنی ها در روند انتخابات ایستاده گی خواهد کرد.

گلبدین حکمتیار می گوید:  “ما تعهد کرده ایم که در برابر تقلب محکم می ایستیم و رییس جمهور که از راه تقلب، رشوت و خیانت بالای مردم تحمیل شود هرگز نمی پذیریم و کشور را از حالت دردناک می کشیم.”

درهمین حال آقای حکمتیار تاکید می ورزد که تقلب گسترده و سازمان یافته در روند انتخابات صورت گرفته و باید آرای تقلبی بی درنگ باطل شود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری می افزاید: “ما در انتخابات شرکت کردیم و همه امکانات در اختیار رقیبان ما قرار داشت و تقلب کردند و یک میلیون و دوصد هزار رای تقلبی را در صندوق ها وارد کردند و بیش از دوهزار و چهارصد محل دستگاه های بایومتریک را سرقت کردند که رای نداشتند.”

پس ازاین سخنرانی رییس دستهء انتخاباتی صلح و عدالت اسلامی همراه با شماری زیادی از هوادران اش در جاده دارالامان ریتختند و دست به تظاهرات گسترده زدند و خواست های شان را ازکمیسیون مستقل انتخابات با صدور قعطنامهء ابراز کردند.

آقای حکمتیار هشدار می دهد که اگر به خواست های قانونی آنان رسیده گی جدی نشود، از هرگزینهء در برابر قانون شکنی ها کار خواهد گرفت.

انتخابات ۹۸

توافق‌نامه سیاسی میان اشرف غنی و عبدالله عبدالله

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

Continue Reading

انتخابات ۹۸

واکنش‌ها به توافق سیاسی غنی و عبدالله

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

Continue Reading

انتخابات ۹۸

توافق سیاسی میان غنی و عبدالله

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

Continue Reading

Trending

Copyright © 2022 Ariana News. All rights reserved!