ورزش

تلاش پاکستان برای تعویض محل مسابقات جام جهانی کریکت با افغانستان و استرالیا

Published

on

(Last Updated On: جوزا ۲۸, ۱۴۰۲)

پاکستان به دنبال تعویض محل مسابقات با افغانستان و استرالیا در جام جهانی کریکت یک روزه بین‌المللی امسال است که قرار است بین ماه های اکتوبر و نومبر در هند برگزار شود.

طبق برنامه پیشنهادی، پاکستان در ورزشگاه چیدامبرام در چنای با افغانستان و در ورزشگاه چناسوامی در بنگلور با استرالیا روبرو خواهد شد. با این حال، بورد کریکت پاکستان تمایل خود را برای رویارویی با استرالیا در چنای به جای افغانستان ابراز کرده است.

شورای بین المللی کریکت به پاکستان پیشنهاد داده است تا در ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد با رقیب سرسخت خود هند رقابت کند. اما پاکستان هنوز این پیشنهاد را نپذیرفته است، زیرا آنها نیاز به مجوز از دولت دارند. دلیل تاخیر در انتشار برنامه رسمی جام جهانی هم این موضوع است.

بر اساس گزارش «کریکت پاکستان»، تحلیلگران پاکستانی در حال بررسی اطلاعات محل برگزاری هستند و نگرانی‌های خاصی را مطرح کرده اند. برخی به این باور اند که هند به طور هدفمند مسابقات را در مکان‌هایی برنامه ریزی کرده است که پاکستان ممکن با مشکلاتی از نظر شرایط زمین و امکانات تمرینی مواجه شود.

زمین در چنای اغلب به نفع توپ اندازهای چرخشی است که چالشی برای پاکستان در برابر افغانستان خواهد بود. افغانستان در حال حاضر استعداد های فوق العاده توپ اندازی چرخشی دارد. قابل ذکر است که پاکستان درخواست کرده است که بازی های آنها با استرالیا و افغانستان به ترتیب به چنای و بنگلور منتقل شود.

طبق برنامه پیشنهادی، دو بازی اول مقدماتی پاکستان در روزهای ۶ و ۱۲ اکتوبر در حیدرآباد برگزار می‌شود. در همین حال، بازی با هند برای ۱۵ اکتوبر قبل از بازی با استرالیا در بنگلور در ۲۰ اکتوبر پیشنهاد شده است.

قرار است دیدارهای پاکستان با افغانستان و افریقای جنوبی به ترتیب ۲۳ و ۲۷ اکتوبر در شهر چنای برگزار شود. آنها در تاریخ ۳۱ اکتوبر در کلکته با بنگله دیش و در ۵ نومبر در بنگلور با نیوزیلند بازی خواهند کرد. مسابقه اخیر گروهی پاکستان در تاریخ ۱۲ نومبر در کلکته مقابل انگلستان خواهد بود.

Trending

خروج از نسخه موبایل