علم و تکنالوژی

تویتر قوانین خود برای مقابله با نظرات خشونت‌آمیز را سخت‌تر کرد

Published

on

(Last Updated On: حوت ۱۱, ۱۴۰۱)

تویتر به‌تازگی قوانین نشر محتوا در شبکه خود را تغییر داده است و حالا استفاده کننده‌گان باید در هنگام انتشار مطالب در این شبکه اجتماعی ملاحظات بیشتری را در نظر داشته باشند. این تغییرات در باره مقابله با خشونت در نظر گرفته شده است و اگر چه اولین محدودیت جدی از زمان ورود ایلان ماسک به این شرکت نیست، اما تغییر قابل‌توجهی محسوب می‌شود.

طبق سیاست‌های جدید تویتر، استفاده کننده‌گان دیگر نمی‌توانند خواستار آسیب برای دیگران باشند یا مطالب مشابه با آن را بیان کنند. در قوانین آمده است: «این مسئله شامل (اما نه محدود) بر ابراز امیدواری برای مرگ دیگران، دچارشدن به مریضی، حوادث ناگوار یا اتفاقات فیزیکی دیگری می‌شود که می‌توانند پیامدهای زیان‌بار به‌همراه داشته باشند.» این درحالی است که تویتر قبلاً ابراز امیدواری برای واردآمدن آسیب فیزیکی به اشخاص را مغایر با قوانین خود نمی‌دانست.

به‌علاوه، حالا طبق قوانین جدید این شبکه اجتماعی، تهدید زیرساخت‌های ضروری برای فعالیت‌های روزانه، مدنی یا تجاری مردم هم ممنوع اعلام شده است. این محدودیت تهدید خانه یا پناهگاه‌های غیرنظامی را هم در بر می‌گیرد. استفاده کننده‌گان همچنین دیگر نمی‌توانند در رابطه با بازی‌های ویدیویی یا رویدادهای ورزشی حرف‌های خشونت‌آمیز بزنند.

تویتر می‌گوید در‌صورت نقض قوانین، حساب شما به حالت تعلیق درمی‌آید، اما اگر تخطی از قوانین جدی نباشد، ممکن است این شبکه اجتماعی از شما بخواهد که محتوای مربوطه را حذف کنید تا دوباره بتوانید به حساب خود دسترسی داشته باشید.

Trending

خروج از نسخه موبایل