ورزش

تیم کریکت افغانستان در ماه روان میلادی از تیم پاکستان میزبانی می‌کند

Published

on

(Last Updated On: اسد ۱۰, ۱۴۰۲)

تيم ملی کريکت تاریخ ۲۲، ۲۴ و ۲۶ ماه اگست سال روان مقابل تيم پاکستان سه بازی یک روزه بین‌المللی انجام خواهد داد که کريکت بورد افغانستان ميزبانی این مسابقات را به عهده دارد.

در یک اعلامیه کریکت بورد افغانستان آمده است که اين مسابقات در دو میدان کريکت سريلانکا برگزار خواهد شد؛ دو مسابقه اول در میدان کریکت همبانتوتا و مسابقه آخری در میدان کریکت کولمبو اين کشور انجام خواهد شد.

این مسابقه هیجان‌انگیز در زمان حساس اتفاق می‌افتد که قرار است جام ملت‌های آسیا در ماه سپتامبر و جام جهانی در اکتوبر و نوامبر سال روان برگزار شود.

میرویس اشرف، رئیس عمومی کريکت بورد افغانستان در رابطه به این مسابقات مي‌گويد:«قهرمانان افغان برای مسابقات یکروزه بین‌المللی پپیشرو در مقابل پاکستان بطور کامل آماده هستند و تیم ملی کشور پس از شکست دادن بنگله‌دیش در یک سلسله مسابقات یکروزه بین‌المللی با روحیه خوبی به میدان خواهند رفت. به همین ترتیب تیم ملی کشور قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا و جام جهانی پیشرو یگانه تیم است که در شرایط آسیایی مسابقات بیشتر برگزار کرده که نخست در مقابل سریلانکا در سریلانکا، سپس با بنگله‌دیش در بنگله‌دیش و حالا در مقابل پاکستان در سریلانکا بازی خواهند کرد. امیدوارم مسابقات مذکور در آمادگی تیم ملی کشور برای رقابت‌های بزرگ پیشرو نقش عمده و اساسی را بازی کند.»

این درحالی است که پیش از این تیم ملی کشور در ماه مارچ سال روان توانسته بود؛ دو در مقابل یک تیم ملی پاکستان را برای نخستین بار در یک سلسله مسابقات ۲۰ آوره بین‌المللی شکست بدهد.

Trending

خروج از نسخه موبایل