ورزش

رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه آماده پرداخت یک میلیارد یورو است

Published

on

(Last Updated On: جدی ۱, ۱۴۰۱)

رئال مادرید امیدوار است که کیلیان امباپه تابستان آینده به آنها یکجا شود. این بازیکن با کلپ فوتبال پاری سن ژرمن آزرده است و می خواهد این کلپ را ترک کند.

به اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی، مادریدی‌ها آماده اند برای جذب این مهاجم ۱ میلیارد یورویی اقدام کنند. فلورنتینو پرز، رئیس کلپ رئال مادرید متقاعد شده است که این یک قرارداد استراتژیک است که می‌تواند جایگاه مادرید را برای آینده تثبیت کند.

دراین گزارش آمده است که مادرید قرارداد این بازیکن را که در چهار فصل ۶۳۰ میلیون یورو خواهد بود، نظرانداز کرده است و حاضر است آن را بپردازد. آنها همچنین ۱۵۰ میلیون یورو به عنوان هزینه انتقال و پاداش به اضافه کمیشن پرداخت خواهند کرد.

به اساس این گزارش مجموع آن در چهار فصل حدود ۱ میلیارد یورو خواهد بود.

این درحالی است که مادریدی‌ها نگران کریم بنزما هستند که ۳۵ سال سن دارد و این فصل مصدومیت زیادی داشته است. تعداد کمی بازیکنان فوتبال در جهان هستند که با پروژه مادرید مطابقت داشته باشند و به همین منظور رئیس کلپ رئال مادرید متقاعد شده است که امباپه تنها راه حل برای تضمین آینده ورزشی کلپ رئال مادرید است.

امباپه می‌خواهد بعد از جام جهانی با کلپ پاری سن ژرمن صحبت کند تا وضعیت خود را روشن کند. به اساس گزارش “او فکر می‌کند که تمدید او یک اشتباه بوده و می‌خواهد برود.” او تا بعد از جام جهانی در قطر ماند و اکنون امیدوار است که پاری سن ژرمن کار را برای او سخت نکنند. او در این فصل تلاش خواهد کرد تا با پاری سن ژرمن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود تا در بالاترین سطح خود به پایان برسد.

Trending

خروج از نسخه موبایل