رویداد های اخیر

ریاست پاسپورت: تلاش می‌کنیم تا روند توزیع پاسپورت به زودی از سر گرفته شود

Published

on

(Last Updated On: حوت ۴, ۱۴۰۱)

سخنگوی ریاست عمومی پاسپورت می‌گوید که تلاش‌ها برای حل مشکلات تخنیکی در این اداره جریان دارد و با حل این مشکلات روند توزیع پاسپورت به زودی از سرگرفته خواهد شد.

سخنگوی این اداره می‌افزاید که با آغاز این روند، روزانه در کابل پنج هزار کتابچه پاسپورت توزیع خواهد شد و در گام نخست اولویت به کسانی داده می‌شود که قبلا ثبت نام کرده اند و اسناد شان هم تا جایی طی مراحل شده است.

نورالله پتمن، سخنگوی ریاست عمومی پاسپورت می‌گوید: «در این بخش تلاش‌های زیادی را انجام داده ایم. کار هنوز جریان دارد تا مشکلات موجود تخنیکی هرچه زودتر حل شود و سپس روند توزیع پاسپورت را به زودی آغاز کنیم. ضمناً، ما به اندازه کافی پاسپورت داریم. مشکل کمبود پاسپورت وجود ندارد.»

شماری از متقاضیان پاسپورت نیز می‌خواهند روند توزیع پاسپورت هرچه زودتر آغاز شود.

عبدالجمیل، متقاضی پاسپورت می‌گوید: «ما مریض داریم. از قوانین اسناد هم تهیه کردیم. ازدحام در اینجا زیاد است. به مشکلات ما هیچ رسیدگی نمی‌شود.»

میلاد، متقاضی پاسپورت می‌گوید: «ازدحام زیاد است. کسانیکه مکتوب هم ندارند می‌آیند و سبب ازدحام می‌شوند و کار دیگران را مختل می‌کنند.»

به گفته ریاست عمومی پاسپورت، پاسپورت‌های که در بازار سیاه به فروش می‌رسد، تقلبی و فاقد اعتبار است و نیروهای امنیتی چندین متقلب را تا کنون بازداشت کرده اند.

Trending

خروج از نسخه موبایل