رویداد های اخیر

ستاره کرکت هند میخواهد با راشد خان بازی کند

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۱۱, ۱۳۹۹)

راشد خان ستاره کرکت افغانستان از خود توپ اندازی فوق االعاده ای را در مسابقات آی پی ال هند، برای تیم سنرایزر حیدرآباد به نمایش گذاشت که طرفداران این تیم وی را لقب بهترین توپ انداز سال را نیز دادند.

ساچن تندولکر ستاره کرکت هند یکی از حامیانی است که از راشد به ویژه از توپ اندازی چرخشی وی ستایش کرده است.

آقای ساچن گفته است: “”راشد جز توپ اندازهای درجه یک جهان است. من هرگز با او بازی نکرده ام اما هرچه در مورد او دیده و شنیده ام؛ به روشی که او توپ می‌اندازد، شمار اندک از توپ‌زن ها میتوانند مهارش کنند.”

به گفته وی: “بنابراین، نمیتوان حدس زد که یک توپ انداز درجه یک جهان چگونه توپی را خواهد انداخت. من هرگز با او بازی نکرده ام، بنابراین هر زمان که او را می بینم، این تنها دیدی است که نسبت به او دارم.”

آقای ساچن افزوده است که دوست دارد با راشد خان در میدان های بازی روبرو شود تا شیوه بازی را ببیند.

این ستاره کرکت هند گفته است: “دیدن نحوه گرفتن توپ مهم است، توپ اندازها نحوه گرفتن توپ را پنهان می‌کنند. اما چیزی را که آنها نمیتوانند پنهان کنند نحوه انداختن توپ است.”

او افزوده است: “به هر حال، همه‌ی اینها خیلی سریع اتفاق می افتد. اما گاهی اوقات، تشخیص توپی را که توپ‌انداز تلاش دارد بیاندازد زمان‌بر است. من دویدن و چگونه توپ انداختن او (راشد خان) را مشاهده خواهم کرد.”

ساچن گفته است: “شما نشانه هایی را درمی‌یابید، حتا از چرخش توپ در هوا می‌توانید بفهمید؛ چون من با او بازی نکرده ام، دقیقا نمی‌توانم بگویم که شیوه بازی وی چگونه است. شما تا زمانی که با او بازی نکرده اید، نمی‌فهمید. شاید من از او تقاضا کنم که در میدان برایم توپ بیاندازد تا شیوه توپ اندازی او را بفهمم.”

روز سه شنبه سنرایزر حیدرآباد با دهلی کاپیتال بازی داشت که در این بازی راشد خان در هفت توپ، سه بازیکن حریف را از میدان اخراج کرد و تیم سنرایزر با تفاوت ۸۸ دوش تیم دهلی را شکست داد.

Trending

خروج از نسخه موبایل