علم و تکنالوژی

شرکت گوگل ماه آینده مبایل پیکسل ۷ را به نمایش می‌گذارد  

Published

on

(Last Updated On: سنبله ۱۶, ۱۴۰۱)

تاریخ مراسم رونمایی مبایل پیکسل ۷، ساعت هوشمند و ایرپاد گوگل بالاخره مشخص شد.

گوگل به تازگی تاریخ و زمان نمایش این مبایل را مشخص کرده و ویدیویی ۱۰ ثانیه‌ای از محصولات اش را در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. گوگل درحالی تولیدات جدید خود را ارائه خواهد کرد که قبل از آن سامسونگ دو مبایل جدید و اپل بالاخره آیفون ۱۴ را روانه بازار کرده است.

به گفته گوگل این مبایل از سیستم عامل اندروید ۱۳ برخوردار خواهند بود. کمره پیشروی مبایل پیکسل جدید هم ممکن است قابلیت امنیتی تازه‌ای را به دنبال داشته باشد.

گوگل نه تنها در زمینه مبایل‌ها بلکه در عرصه ساعت‌های هوشمند هم با دو شرکت بزرگ سامسونگ و اپل رقابت می‌کند. ساعت هوشمند گردی که در اعلانات گوگل به چشم می‌خورد، پیکسل ساعت است. پیکسل ساعت احتمالاً در کنار مجموعه گسترده‌ای از دستگاه‌ها از جمله مبایل‌های اندروید و خانه‌های هوشمند کار خواهد کرد. همچنین یک ست ایرباد جدید طی مراسم آینده گوگل نمایش داده می‌شود هرچند اطلاعات کمی از آن در دسترس است.

از پیکسل ساعت، ایربادهای بی‌سیم جدید و پیکسل ۷ که بگذریم، به نظر می‌رسد گوگل روی یک مبایل تاشو مشابه گلکسی فولد سامسونگ کار می‌کند؛ البته این پروژه مشکلات‌ داشته است. در صورتی که هیچ تاخیری در عرضه به وجود نیاید، احتمالاً مبایل گوگل پیکسل فولد در سال ۲۰۲۳ روانه بازار خواهد شد. به همین خاطر، بعید است در مراسم پیش رو خبری از آن باشد.

Trending

خروج از نسخه موبایل