رویداد های اخیر

شماری از رسانه‌های محلی در ارزگان با خطر سقوط روبه‌رو اند

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۱, ۱۴۰۲)

برخی از رسانه‌ها در ولایت ارزگان به دلیل مشکلات اقتصادی در معرض سقوط قرار دارند. مسوولان شماری از رسانه‌های خصوصی در این ولایت می‌گویند که به دلیل مشکلات اقتصادی ممکن است برخی رسانه‌ها از فعالیت باز بمانند.

در حال حاضر پنج رسانه شنیداری و تصویری در این ولایت فعال است.

این مسوولان از نهاد‌های جهانی و حکومت می‌خواهند که نگذارند فعالیت رسانه‌ها در این ولایت متوقف شود.

خان محمد، مسوول یکی از رسانه‌های خصوصی در ارزگان، می‌گوید: «امروزه در تمام ولایات کشور رسانه‌ها چی شنیداری است و یا تصویری با مشکلات اقتصادی مواجه اند که از آن جمله یکی آن رسانه‌های ارزگان است.»

در همین حال، برخی از خبرنگاران همچنان از وضعیت بد اقتصادی رسانه‌ها شکایت دارند و می‌گویند اگر فعالیت آن‌ها متوقف شود، شماری از خبرنگاران بیکار خواهند شد.

فریدالله، خبرنگار در ارزگان، گفت: « اعلانات نیست، در هر رسانه یک و یا دو کارمند است. آن‌ها هم رضاکار اند و معاش ندارند چون وضعیت اقتصادی رسانه ضعیف است.»

عبدالولی، خبرنگار در ارزگان، نیز گفت: «رسانه ما از لحاظ مالی بسیار مشکلات دارد، زیادتر همکاران ما افتخاری کار می‌کنند چون پروژه نیست که کارمندان خود را معاش دهد و نیازهای خود را پوره کند.»

با این حال، مقام‌های محلی ارزگان اطمینان می‌دهند که به مشکلات مالی رسانه‌ها رسیدگی خواهد شد.

گفتنی است که پس از تحولات سیاسی نه تنها در ولایت ارزگان بلکه در بسیاری از ولایات کشور، رسانه‌ها با مشکلات اقتصادی مواجه شده‌اند که فعالیت اکثریت آن‌ها متوقف شده است.

Trending

خروج از نسخه موبایل