کوید۱۹

شهر شانگهای چین پس از دو ماه مقررات قرنطینه را لغو کرد 

Published

on

(Last Updated On: جوزا ۱۱, ۱۴۰۱)

شانگهای امروز (چهارشنبه ۱۱جوزا)  بخش عمده‌ای از مقررات سخت قرنطینه را که در پی بالا رفتن شمار مبتلایان به بیماری کووید۱۹ علیه باشنده‌گان این شهر ۲۵ میلیون نفری در چین اعمال شده بود، لغو کرد.

با برداشته شدن محدودیت‌ها در مهم‌ترین بندر چین که از جمله قطب‌های اقتصادی جهان به شمار می‌رود، شانگهای پس از دو ماه قرنطینه بار دیگر به زندگی عادی بازگشت.

تصمیم مسئولان این شهر پرجمعیت چین برای لغو بخش عمده‌ای از محدودیت‌های کرونایی گامی دیگر در جهت پایان دادن کامل به مقرارت سخت قرنطینه است که ضمن در تنگنا قرار دادن اقتصاد، خشم باشنده‌گان را نیز برانگیخته است.

برداشتن تدریجی محدودیت‌های کرونایی در شانگهای از روزهای گذشته با کاهش چشم‌گیر موارد شناسایی و ثبت شده ابتلا به بیماری آغاز شده بود. 

باشنده‌گان شانگهای از روز چهارشنبه بازگشت به محل کار خود را از سرگرفتند و برخی فروشگاه‌ها در حال آماده شدن برای بازگشایی مجدد شدند. 

به گزارش خبرگزاری فرانسه وسائل حمل و نقل عمومی و شبکه ریلی حمل مسافران شهری بار دیگر فعالیت معمول خود را از سر گرفته‌اند.

شهرداری شانگهای با ارسال پیامی در شبکه‌های اجتماعی به مناسبت لغو محدودیت‌ها نوشت:”این همان لحظه‌ای است که ما مدت‌ها منتظرش بودیم.”

Trending

خروج از نسخه موبایل