رویداد های اخیر

صدها خانواده در ولسوالی خوشی ولایت لوگر از کمک‌های بنیاد بیات مستفید شدند

Published

on

(Last Updated On: میزان ۱۳, ۱۴۰۱)

مسئولان بنیاد بیات می‌گویند که برای صدها خانواده در ولسوالی خوشی ولایت لوگر که در اثر سیلاب های اخیر آسیب دیده اند مواد خوراکی توزیع کرده اند.

به گفته معاون بنیاد بیات، این کمک‌ها شامل آرد، برنج و روغن است که برای مستحقین توزیع شده است و در آینده نیز کمک‌های این بنیاد به افراد آسیب دیده توزیع خواهد شد.

حاجی محمد اسماعیل شاه سمند، معاون بنیاد بیات می‌گوید: «بنیاد بیات به ادامه کمک‌های بشردوستانه خود همه وقت در خدمت مردم عزیز افغانستان بوده، خصوصاً درپی سیلاب‌ها وزلزله های اخیر که در مناطق مختلف صورت گرفت، کمک‌رسانی کرده است.»

او افزود: «خوشبختانه امروز هم به ولسوالی خوشی ولایت لوگر آمدیم. اینجا هم برای یک تعداد از هموطنان عزیز ما که از اثر سیلاب آسیب دیده اند، مواد غذایی شامل آرد، روغن و برنج توزیع می‌کنیم.»

خانواده های که از این کمک ها مستفید شده اند با قدردانی از کمک‌های بنیاد بیات، از سایر نهادهای مدد رسان نیز می‌خواهند که کمک های لازم را برای شان فراهم کنند.

عبدالله جان، یکی از باشندگان محل گفت: «بسیار خوش هستیم و بخاطر کمک های فراهم شده به سیلاب زدگان در ولسوالی خوشی تشکر می‌کنیم.»

نورالله، یک تن دیگر از باشندگان محل گفت: «تشکری خاص می‌کنیم از بنیاد خیریه بیات که با مردم ولسوالی خوشی همکاری کردند.”

مسئولان بنیاد بیات می‌گویند که تلاش می‌کنند همزمان با نزدیک شدن فصل زمستان کمک های شان را برای خانواده های نیازمند در ولایت های مختلف کشور افزایش بدهند.

Trending

خروج از نسخه موبایل