اخبار ساحوی

فهرست شرکت های که بهای مواد نفتی را به گونه خود سر بلند برده اند به دادستانی فرستاده می شود

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

 وزارت تجارت با بیان این مطلب می گوید:از این شرکت ها جواز فعالیت شان نیز گرفته می شود.

 

طی چند روز گذشته بلند رفتن ناگهانی بهای مواد نفتی باعث نگرانی تمام شهروندان شده است انان از دولت می خواهند که قیمت مواد نفتی را کنترول کند.

 

بلند رفتن ناگهانی یک لیترپترول به 58 – افغانی سبب نگرانی گسترده تمام شهروندان شده است رانندگان می گویند اکنون با این نرخ پول به دست اوردن دشوارشده است. رانندگان دولت را به بی توجهی متهم می کنند به گفته انان در هر تانک نرخ متفاوت وجود دارد و هر کی به میل خود نرخ تعیین می کند.

 

چمن گل یکتن از رانندگان میگوید”والله بیخی شهر بی پرسان است د یک تانگ یک نرخ است در دیگر دیگه نرخ است دولت باید توجه کنه”

 

عمرخان راننده تاکسی میگوید”با این مقدار پولیکه ما تیل میخریم بسیار مشکل است که فایده کنیم بسیار پیسی ناچیز به ما میمانه”

 

درهمین حال وزارت تجارت با تایید این مشکل می گوید: برای رفع این حالت گام های برداشته شده است .

فریدالله شیرزی رییس تصدی مواد نفتی وزارت تجارت میگوید”برخی حلقات وجود دارند که به میل خود بهای تیل را بلند کرده اند ما فهرست نام ها را اماده کرده به سارنوالی ارسال می کنیم جواز کار آنها نیز لغو می شودپس ازاین وزارت تجارت برای شرکت های وارد کننده تیل قیمت تعیین می کند “

 

این قصه نو نیست هر سال در فصل سرما بهای مواد سوخت بلند می رود . وزارت تجارت می گوید برای گاز ذخیره گاه های کافی ایجاد کرده است اکنون برای تیل نیز ذخایری می سازد تا جلومداخله خودسرانه شرکت ها گرفته شود. 

Trending

خروج از نسخه موبایل