رویداد های اخیر

محصلین افغان در دیدار با متقی خواستار از سرگیری دروس تعلیق شده شان در هند شدند

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۲, ۱۴۰۱)

وزارت امور خارجه امارت اسلامی افغانستان امروز (دوشنبه ۱۳سرطان) گفته است که شماری از محصلین افغان با امیرخان متقی، سرپرست وزارت خارجه افغانستان دیدار کردند و مشکلات‌شان را با وی در میان گذاشتند.

حافظ ضیا احمد، معاون سخنگوی وزارت خارجه گفته است که محصلین افغان از آقای متقی خواستند تا در قسمت ازسرگیری دروس تعلیق‌شده و صدور ویزه و سفر به کشور هند با آنها همکاری نماید.

آقای ضیا احمد افزوده است که با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، علاوه بر سایر کشورها، دروس محصلین افغان در هند نیز به حالت تعلیق درآمد.

به گفته وی دراین دیدار آقای متقی محصلین را سرمایهٔ کشور خواند و اطمینان داد که تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا راه را برای تکمیل دروس محصلین افغان هموار‌ کند.

آقای متقی گفت:” رسیدگی به مشکلات محصلین افغان برایش اولویت دارد و در این زمینه، به مسئولین مربوطه هدایت خواهد داد که خواسته‌های محصلین را با سفارت هند در میان بگذارند و راه حلی برای مشکلات آنان بیابند.”

به گفته آقای ضیا احمد دراخیر محصلین از آقای متقی به‌خاطر ملاقات، گوش‌دادن به درخواست‌های آنان و وعدهٔ دریافت راه‌‌حل سپاس‌گزاری کردند.

Trending

خروج از نسخه موبایل