تجارت

ملا برادر: به زودی در داخل کشور صاحب برق کافی خواهیم بود

Published

on

(Last Updated On: ثور ۲۱, ۱۴۰۲)

معاون اقتصادی رییس الوزرا روز پنج‌شنبه (۲۱ثور) در افتتاج نمایشگاه چهار روزه بین‌المللی تولیدات داخلی در کابل گفته است که به زودی در داخل کشور صاحب برق کافی خواهیم بود.

ملا عبدالغنی برادر مژده می‌دهد که به زودی برق کافی در اختیار صنعت کاران و سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت.

همچنان ملا عبدالغنی برادر از کمی توجهی حکومت های گذشته به رشد اقتصادی کشور میگوید که جنگ بسیاری از فرصت ها را از بین برده واما امارت اسلامی گام های اساسی را در بخش رشد اقتصادی کشور برداشته است.

ملا عبدالغنی برادر می‌گوید که:«بدبختانه در اثر جنگ‌های طولانی، عدم تعهد و ارادۀ حاکمان، به افغانستان مجال آن داده نشد تا از لحاظ اقتصادی توسعه سریع داشته باشد، اما الحمدلله با روی‌کار آمدن امارت اسلامی برای رشد اقتصادی اقدامات اساسی صورت گرفته است.

ملا عبدالغنی برادر حین سخنان خود افزود :«قسمی که برای صنعت، برق ضروری است، بناً از همین جا برای تمامی هموطنان به ویژه صنعت‌کاران مژده می‌دهم که به زودی در داخل کشور صاحب برق کافی خواهیم بود.»

آقای برادر از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی می‌خواهد که در افغانستان سرمایه‌گذاری کنند.

شمار دیگر از مقام‌های امارت اسلامی می‌گویند که پس از پیروزی نظامی حالا فرصت آنست که آنان در راه رشد اقتصادی کشور تلاش کنند زیرا آنان مصمم هستند تا از ظرفیت موجود اقتصادی استفاده کنند.

شماری از سرمایه‌گذاران می‌گویند که هرگاه همینگونه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کشور فراهم شود به زودی افغانستان شاهد تحول اقتصادی خواهد بود.

این نمایشگاه بین‌المللی کابل به هدف بازاریابی محصولات داخلی، حمایت از سرمایه‌گذاران ملی، ایجاد ارتباط بین تاجران و معرفی تولیدات داخلی به شهروندان برگزار شده است در مجموع ۵۵۰ فابریکه در ۵۵ بخش گوناگون محصولات خود را به نمایش گذاشته اند.

Trending

خروج از نسخه موبایل