1393انتخابات

نام نوزده تن از نامزدان شورا های ولایتی، از لست نهایی حذف شد

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

کمیسیون شکایات انتخابات 19 تن از نامزدان شوراهای ولایتی را از ازلست نهایی کاندیدان حذف کرد

به گفته مسوولان در این کمیسیون در اسناد این افراد حذف شده مشکلات قانونی وجود داشت که تکمیل نمودن سن قانونی و همچنان ارایه اسناد جعلی شامل آن بود.

نادر محسنی سخنگوی این کمیسیون همچنان اعلام کرد که بررسی های آنان ادامه دارد و اگر بقیه نامزدان مطابق شرایط نباشند و یا اسناد شان مشکلات داشته باشد از لیست حذف خواهند شد.

نادر محسنی سخنگوی کمیسیون شکایات انتخاباتی گفت:” به اساس دلایل و اسناد که از نظرسنی خورد تشخصی داده شده بود و با ارایه اسناد که پیشکش شد از میان 74 تن 19 تن آنان از لست حذف گردید.

از سوی هم عبدالستار سعادت رییس کمیسیون شکایات انتخابات گفت:” در جریان بررسی اسناد نامزدان شورای ولایتی چند مورد تشخیص شد که تناقض با اسناد و یا تذکره خود شخص وجود داشت به این دلیل شماری از نامزدان شورا های ولایتی از لست نهایی حذف شدند”.

به اساس قانون انتخابات نامزدان شورای ولایتی باید سن 25 سالگی و نامزدان ریاست جمهوری باید سن 40 سالگی را تکمیل کرده باشند.

درحالیکه به آغاز مبارزات انتخاباتی کاندیدان شورای ولایتی 15 روز دیگر باقی مانده کمیسیون شکایات انتخاباتی نام 19 نامزد شورای ولایتی را ازلیست حذف کرد است.

گفتنیست که پیش از این نیز 25 تن از نامزدان شورای ولایتی بنا به برخی مشکلات در اسناد شان از لیست حذف شدند.

Trending

خروج از نسخه موبایل