خبرهای تازه

نماینده گان مجلس: حکومت باید دسیسه سازی ها را کنار بگذارد

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۲, ۱۴۰۱)

شماری از نماینده گان مردم در مجلس هشدار دادند که اگر حکومت در سیاست اش تغییر نیاورد و دسیسه سازی ها را کنار نگذارد، مردم در برابر نظام ایستاده خواهند شد.

آنان اظهار نمودند که ایجاد بحران های کنونی در کشور از سوی حکومت وضعیت را به سوی نامعلومی سوق داده است.

ظاهر قدیر، نماینده ننگرهار در مجلس گفت: “رییس جمهور دسیسه سازی می کند و کشور را به بحران میبرد. اگر رییس جمهور در سیاست اش تغییر نیاورد، مردم در ولایت ها در برابر نظام ایستاده خواهند شد. رییس جمهور افغان ها را با تباهی مواجه کرده است.”

احمد بهزاد، نماینده هرات در مجلس تصریح کرد: “بحران سازی های حکومت است که مناطق امن به نا امن تبدیل شده است. مردم یا کشته میشوند و یا هم اختطاف میشوند. حکومت جانیان طالب و داعشی را آزاد می کند.”

از سویی دیگر، محمد نعیم لالی حمید زی، نماینده کندهار افزود: “بازداشت قیصاری خاص به خاطر نا امن کردن شمال از سوی حکومت صورت گرفته و عامل کشتار مردم ارگ است.”

در همین حال معاون اول مجلس نماینده گان همایون همایون تاکید ورزید که تبعید معاون اول ریاست جمهوری بخشی از قانون شکنی های رییس جمهور است.

آقای همایون بیان کرد: “موضوع معاون اول غیر قانونی است و کسی حق تبعید را بر بنیاد قانون ندارد. عمل غیر قانونی رییس جمهور است و ما این عمل را محکوم میکنیم.”

نماینده گان مردم درمجلس یاد آورشدند که مدیریت وضعیت کنونی در کشور از توان حکومت بلند است؛ زیرا به جای رسیده گی به چالش های بزرگ در کشور به موضوعاتی پرداخته شده که خلاف خواست مردم بوده است.

گزارشگر: رفیع صدیقی

Trending

خروج از نسخه موبایل