اخبار ساحوی

نگرانی شهروندان هرات از افزایش آلودگی هوا و محیط زیست

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

افزایش آلودگی هوا و محیط زیست در هرات یکی از نگرانی های عمده باشندگان آن ولایت است.

باشندگان هرات میگویند مسئولان محلی در حال حاضر تنها به فکر تامین امنیت هستند در صورتیکه آلودگی محیط زیست هر ساله قربانی زیادی میگیرد.

شماری از شهروندان هرات میگویند گرم شدن هوا و افزایش آلودگی محیط زیست باعث شده تا برخی از بیماری ها به شکل گسترده در میان مردم شیوع پیدا کند.

شهروندان هرات مسئولین اداره محیط زیست را به بی توجهی متهم کرده می گویند که این اداره برنامه ای را برای بهبود وضعیت محیط زیست روی دست ندارد.

اما نصیراحمد فضلی سرپرست اداره محیط زیست هرات درعین این که آلودگی محیط زیست را تایید می کند، اما می گوید که این اداره در محدوده توانایی و صلاحیت های خود اقداماتی را انجام می دهد.

طی چند ماه گذشته چندین بار شهروندان هرات از افزایش آلودگی محیط زیست اظهار نگرانی کردند اما تا کنون اقدام خاصی در این زمینه صورت نگرفته است.

آگاهان امور می گویند تا زمانیکه یک برنامه منظم درجهت کاهش آلودگی محیط زیست روی دست گرفته نشود باید همچنان نگران وضعیت محیط زیست بود.

بی کیفیت بودن تیل های وارداتی – استفاده از موترهای کهنه و استهلاک شده و همچنان نبود یک برنامه زیست محیطی از عوامل افزایش آلودگی محیط زیست عنوان می شود.

Trending

خروج از نسخه موبایل