اخبار ساحوی

وزارت کار و امور اجتماعی برای رفع معضل بیکاری هیچ اقدامی نکرده است

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

نماينده ویژه رییس جمهوردر اصلاحات و حکومتداری خوب کارکرد های وزارت کار و امور اجتماعی را برای حل مشکل بیکاری قناعت بخش نمیداند.

 

احمد ضیا مسعود میگوید، با گذشت هر روز بیکاری افزایش می یابد اما وزارت مربوط هیچ کاری انجام نداده است.

اما مقام های وزارت کار و امور اجتماعی وجود اداره های موازی را مشکل ساز میداند.

احمد ضیا مسعود اینبار به وزارت کار و امور اجتماعی رفت، اقای مسعود اقدامات این وزارت را برای حل معضل کاری قابل قبول نمیداند.

وی میگوید ، این اداره برای ریشه کن کردن معضل بیکاری پلان منظم نداشته است.

احمد ضیا مسعود می افزاید هرچند نزدیک به هفت هزار تن درین وزارت مشغول کار اند اما بیکاری در حال افزایش یافتن است.

احمد ضیا مسعود میگوید” بیکاری با گذشت هر روز ازدیاد می یابد، برای دریافت راه حل و جلوگیری این مساله وزارت کار و امور اجتماعی باید پلان های روی دست گیرد و حکومت مسوول است که بیکاری را ازبین ببرد.

مقام های وزارت کار و امور اجتماعی موجودیت اداره های موازی را در استخدام افراد چالش ساز می خوانند ومیخواهند که اداره اصلاحات اداری و خدمات ملکی باید با این وزارت مدغم شود.

واصل نور مومند سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی میگوید” كميسيون اصلاحات اداري در برابر پلان های کاری ما مشکل ایجاد کرده است، این باید با وزارت کار و امور اجتماعی یکجا شود تا بصورت منظم زمینه کار برای نیازمندان فراهم شود.” انان میگویند، برای ازبین بردن معضل بیکاری باید وزارت های سکتوری همرای وزارت کار و امور اجتماعی همکاری نمایند اما به گفته انان این ادارات در زمینه با انان همکاری ندارد.

Trending

خروج از نسخه موبایل