رویداد های اخیر

وزیر امور مهاجرین و عودت‌کننده‌گان به پنجشیر سفر کرد

Published

on

(Last Updated On: قوس ۱۸, ۱۴۰۱)

وزیر امور مهاجرین و عودت‌کننده‌گان با محسن هاشمی، والی پنجشیر و سایر مسوولین ادارات دولتی، موسسات و متنفذین این ولایت دیدار کرده است.

خلیل الرحمن حقانی اخیراً طی سفری به ولایت پنجشیر و در دیدار با مردم و مقام‌های این ولایت گفته است که امارت اسلامی با هیچ گروه، قوم و زبان دشمنی ندارد و اگر دشمنی هم وجود داشت بخاطر اشغال بود که فعلاً پایان یافته است.

آقای خلیل الرحمن حقانی در این ملاقات ضمن تبریکی پیروزی امارت اسلامی و تحکیم نظام اسلامی، از مردم و مسوولین پنجشیر خواست که با روحیه برادری، دوستی، صمیمیت و اطمینان خاطر درکنار هم به زنده‌گی ادامه دهند.

آقای حقانی خطاب به کسانی که در مقابل امارت اسلامی می‌جنگند می‌گو‌ید از جنگ دست بردارند و به مردم خدمت کنند و در آبادی کشور سهیم باشند.

وی هم‌چنان در این دیدار تأکید کرد که دشمنی، جنگ و مبارزه به خاطر تحکیم نظام اسلامی، تأمین امنیت، دفاع از تمامیت ارضی و ختم اشغال بود و با تحکیم نظام اسلامی، دلیلی برای دشمنی باقی نمانده است.

وزیر امور مهاجرین با تشکری از همکاری موسسات کمک‌کننده، از آن‌ها تقاضای مساعدت‌های بیشتر را در تمام کشور و به‌خصوص برای باشنده‌گان پنجشیر نمود و تأکید کرد که سروی و توزیع باید در تفاهم و هماهنگی با وزارت امور مهاجرین و ادارات ذیربط صورت گیرد و هیچ موسسه‌ای حق سروی و توزیع خود‌سرانه را ندارد.

وی نیز از اداره امور مهاجرین پنجشیر دیدن کرد و برای جلوگیری از فساد، حل مشکلات عودت‌کننده‌گان وبیجاشده‌گان هدایات لازم را داد.

Trending

خروج از نسخه موبایل