رویداد های اخیر

یک دختر ۱۹ ساله از چنگ اختطاف‌گران در کندهار نجات داده شد

Published

on

(Last Updated On: جدی ۱۷, ۱۴۰۱)

یک دختر ۱۹ ساله که از ولایت هرات اختطاف و به ولایت کندهار انتقال یافته بود توسط نیروهای امنیتی کندهار آزاد و دوباره به خانواده ‌اش تسلیم داده شد.

به گفته مسوولان امنیتی، این دختر جوان که قدسیه نام دارد از خانه‌اش در ولسوالی انجیل ولایت هرات توسط آدم‌ربایان اختطاف و به کندهار انتقال یافته بود.

نیروهای امنیتی ولایت کندهار پس از یافتن اطلاع در مورد اختطاف این دختر جوان اقدام کرده و حالا او را از چنگ آدم ربایان آزاد کرده‌اند.

قدسیه توسط مسوولان امربه معروف و نهی از منکر ولایت کندهار دوباره به خانواده‌‌ اش تسلیم داد شد.

به گفته مسوولان، تاکنون در پیوند به این قضیه کسی بازداشت نشده است.

عبدالرحمن طیبی، رییس امر به معروف و نهی از منکر کندهار می‌گوید: «الحمدلله امارت اسلامی یک امارت پاک است که امانت هیچ‌کس را ضایع نمی‌کند.»

هیأتی که از ولایت هرات به کندهار رفته است از این اقدام نیروهای امنیتی و ریاست امر به معروف ولایت کندهار ابراز خرسندی می‌کند.

عبدالباری، عضو کشفی نیروهای خاص ولایت هرات می‌گوید: «ما در مورد پیدا شدن این دختر اطلاع حاصل کردیم، با خویشاوندان‌ اش به این‌جا آمدیم و این دختر را به اقارب اش سپردیم.»

این در حالی است که در ولایت کندهار چندی پیش نیز برخی از افراد اختطاف‌شده از ولایات دیگر، توسط نیروهای امنیتی و مسوولان ریاست امر به معروف این ولایت از چنگ آدم‌ربایان آزاد و به خانواده‌های‌شان دوباره پیوستند.

Trending

خروج از نسخه موبایل