Connect with us

ورزش

سره میاشت قهرمان رقابت های پینگ پانگ کابل شد

منتشر شده

در

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

vlcsnap-2015-10-21-16h59m59s196

در مسابقاتی که تحت عنوان «هفت روز با هفت اصل تعاون و بشردوستی» از سوی سره میاشت و با همکاری فدراسیون پینگ پانگ دایر شده بود، تیم سره میاشت موفق شد که در هر دو بخش مردان و زنان به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

در بخش مردان پس از سره میاشت، تیم های دانشگاه رنا و انستیتوت تعلیم و تربیه دوم و سوم شدند و تیم های موسسه (سی سی دی) و شهید محمد انور حیدری هم در بخش زنان در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

تیم ملی پینگ پانگ افغانستان در آینده نزدیک در رقابت های قهرمانی جنوب آسیا اشتراک می کند و ورزشکاران برتر این مسابقات نیز موفق شدند که به مسابقات انتخابی تیم ملی راه پیدا کنند.

Advertisement

ورزش

خراسان فاریاب ۳ بر ۱ میوند را شکست داد

Published

on

(Last Updated On: ثور ۱۱, ۱۴۰۳)

تیم خراسان فاریاب روز سه شنبه در بیست و یکمین بازی لیگ قهرمانان افغانستان در کابل تیم میوند را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست داد. در بیست و دومین بازی در همین روز، تیم سرسبز یاشلر با نتیجه ۲ بر صفر در برابر عدالت فراه به پیروزی رسید.

دو گول خراسان مقابل میوند را حیات الله سلیمی و مرتضی جعفری به ثمر رساندند و جعفری بهترین بازیکن میدان شد.

تک گول میوند را رحیم الله حماسی به ثمر رساند.

در دومین دیدار این روز، احمد فرهاد عادل و عنایت الله کوهی از تیم سرسبز یاشلر در پیروزی ۲ بر صفر مقابل عدالت فراه گولزنی کردند. کوهی جایزه بهترین بازیکن میدان را دریافت کرد.

در بازی‌های روز چهارشنبه، سرخ پوشان خوافی ساعت ۱ بعد از ظهر به مصاف جوانان واحدی می‌رود و استقلال کابل ساعت ۳:۳۰ در مقابل خدیم قرار می‌گیرد.

این مسابقات به گونه مستقیم از تلویزیون آریانا پخش می‌شود.

Continue Reading

ورزش

اتک انرژی و موج ساحل در بازی‌های روز دوشنبه به پیروزی رسیدند

Published

on

(Last Updated On: ثور ۱۰, ۱۴۰۳)

اتک انرژی روز دوشنبه در نزدهمین بازی لیگ قهرمانان افغانستان در کابل ابو مسلم را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد. در بیستمین بازی این مسابقات در همین روز، موج ساحل با نتیجه ۳ بر صفر در برابر عینو مینه پیروز شد.

سه گول اتک انرژی توسط خلیل احمد احمدی (۲) و یارمحمد ذکرخیل (۱) به ثمر رسید.

گول چهارم به شکل گول خودی بود که توسط ضربه سر عبدالله شاه تیم ابو مسلم انجام شد.

در دیدار بعدی روز دوشنبه، عصمت الله هدفمند، محمد نذیر عزیزی و یاسر سلام در پیروزی سه بر صفر موج ساحل در برابر عینو مینه گول زدند.

بازی‌های روز سه‌شنبه ساعت ۱ بعد از ظهر میان خراسان فاریاب و میوند، و ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر میان سرسبز یاشلر و عدالت فراه برگزار خواهد شد.

این مسابقات به گونه مستقیم از تلویزیون آریانا پخش می‌شود.

Continue Reading

ورزش

افغانستان برای اولین بار به جام جهانی فوتسال راه یافت

Published

on

(Last Updated On: ثور ۹, ۱۴۰۳)

تیم ملی فوتسال افغانستان با پیروزی ۵ بر ۳ در برابر قرغیزستان در بازی سوم پلی آف جام ملت‌های آسیا در تایلند، به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ راه یافت.

این اولین بار است که افغانستان به جام جهانی فوتسال راه پیدا می‌کند.

قرار است دهمین دور جام جهانی فوتسال به میزبانی ازبیکستان در چهاردهم سپتمبر سال ۲۰۲۴ آغاز شود.

بیست و چهار تیم در این رقابت‌ها اشتراک خواهند کرد. افغانستان، فرانسه، نیوزیلند و تاجیکستان تیم‌هایی اند که برای اولین بار به جام جهانی فوتسال راه یافته اند.

Continue Reading

Trending

Copyright © 2022 Ariana News. All rights reserved!