مسوولان وزارت معادن همچنان میگویند که برای توسعه صنعت نفت، برنامههایی برای ایجاد ذخایر نفتی نیز روی دست گرفته شده.
ملا عبدالغنی برادر از شرکتهای قراردادی و تیمهای فنی خواست که پروژههای آغاز شده را با کیفیت کامل و در زمان تعیین شده تکمیل کنند.