اخبار ساحوی

افغان بیسیم هفتمین نمایندگی خدمات مشتریان خود را در کندهار افتتاح کرد

Published

on

(Last Updated On: حمل ۳, ۱۴۰۲)

به دلیل افزایش مشتریان شرکت مخابراتی افغان بیسیم در ولایت کندهار، این شرکت هفتمین نمایندگی خدمات مشتریان خود را در این ولایت افتتاح کرد.

مسئولان شرکت مخابراتی افغان بیسیم می‌گویند آنان تلاش می‌کنند تا خدمات مخابراتی بیشتر و بهتر را برای باشندگان حوزه جنوب غرب فراهم و مشکلات آنان را حل کنند.

سید نور احمدشاه آغا، رئیس شرکت مخابراتی افغان بیسیم در حوزه جنوب غرب می‌گوید: «این تنها به کندهار محدود نمی‌باشد، بلکه ما در ولایت های هلمند، ارزگان و زابل نیز نمایندگی‌های خدمات مشتریان را افزایش داده ایم و در آینده نیز افزایش خواهیم داد تا اینکه به نیازهای مردم رسیدگی کنیم.»

مقا‌م های محلی کندهار هم از افتتاح شعبه جدید خدمات مشتریان افغان بیسیم در شهر کندهار ابراز خرسندی کرده و خواستار ارائه خدمات و تسهیلات بیشتر در این ولایت هستند.

میرزا محمد زاهد، رئیس منابع بشری دفتر والی کندهار می‌گوید: «۹۹ درصد مردم از سیم کارت افغان بیسیم استفاده می‌کنند. یک درصد دیگر از شبکه های دیگر استفاده می‌کنند. خواست من از مسئولان این است که سهولت‌های بیشتر را برای مردم فراهم سازند.»

ریاست مخابرات کندهار تاکید می‌کند که شرکت مخابراتی افغان بیسیم تمامی ولسوالی‌های کندهار را تحت پوشش قرار داده است.

نورالله نوری، رئیس مخابرات کندهار می‌گوید: «تنها ولسوالی باقی مانده که ولسوالی دوردست ریگستان بود، الحمدلله در آنجا نیز مردم از خدمات مخابراتی بهره مند شدند و نیاز مردم مرفوع گردید.»

قابل ذکر است که افغان بیسیم یگانه شبکه مخابراتی است که تمامی ولایت‌ها را تحت پوشش خدمات مخابراتی و اینترنتی قرار داده است.

Trending

خروج از نسخه موبایل