ورزش

ترکیب تیم ملی کریکت افغانستان دربرابر پاکستان اعلام شد

Published

on

(Last Updated On: اسد ۱۵, ۱۴۰۲)

بورد کریکت افغانستان روز یکشنبه یک ترکیب ۱۸ نفری تیم ملی کریکت کشور را برای سلسله بازی‌های یک روزه بین‌المللی در برابر پاکستان اعلام کرد. قرار است این مسابقات از ۲۲ تا ۲۶ آگست در سریلانکا برگزار شود.

محمد سلیم صافی و وفادار مومند، توپ اندازان سریع که در سلسله بازی‌های یک‌روزه بین‌المللی اخیر در برابر بنگله دیش حضور داشتند، در ترکیب مقابل پاکستان نیز شامل شده اند.

نور احمد، توپ انداز چرخشی که در سلسله بازی‌ها مقابل بنگله دیش غایب بود، نیز شامل ترکیب تیم مقابل پاکستان شده است.

اسدالله خان، رئیس کمیته گزینش بورد کریکت افغانستان گفت: «تمام تمرکز ما این است که تیم را برای دو رویداد بزرگ آینده جام آسیا و جام جهانی ۲۰۲۳ آماده کنیم. سلسله بازی‌های یک روزه بین‌المللی در برابر پاکستان فرصت فوق العاده ای را برای ما فراهم می‌کند تا تیم را برای دو رویداد آینده آماده کنیم.»

وی افزود که آماده سازی تیم برای سلسله بازی‌ها دربرابر پاکستان به خوبی پیش می رود و تیم در یک دوره تمریناتی یک هفته‌ای پیش از آغاز مسابقات شرکت خواهد کرد.

ترکیب تیم ملی کریکت افغانستان:

حشمت الله شهیدی (کاپیتان)، رحمن الله گربز، اکرام علی خیل، ابراهیم زدران، ریاض حسن، رحمت شاه، نجیب الله زدران، محمد نبی، عظمت الله عمرزی، راشد خان، نور احمد، مجیب الرحمن، فضل الحق فاروقی، عبدالرحمن، محمد سلیم صافی و وفادار مومند.

بازیکنان احتیاطی عبارتند از فرید احمد ملک و شاهدالله کمال.

Trending

خروج از نسخه موبایل