رویداد های اخیر

مردم ولسوالی ریگستان قندهار از خدمات مخابراتی افغان بیسیم بهره‌مند شدند

Published

on

(Last Updated On: حوت ۸, ۱۴۰۱)

مسوولان شرکت مخابراتی افغان بیسیم در دیدار با والی قندهار از خدمات گسترده در ولسوالی‌های دوردست در این ولایت خبر می‌دهند و می‌گویند که از سوی این شرکت مخابراتی برای حل مشکلات ارتباطی مردم در مناطق دوردست گام‌های لازم برداشته می‌شود.

ریگستان یکی از ولسوالی‌های دورافتاده در ولایت قندهار است که مردم آن به‌دلیل نداشتن دسترسی به خدمات مخابراتی با مشکلاتی زیاد مواجه بودند، اما حالا خدمات مخابراتی افغان بیسیم در این ولسوالی نیز فعال شده است.

علی‌الله سروری، رییس شرکت افغان بیسیم، در دیدار با والی قندهار گفت: «مشکل مراکز ولسوالی‌ها در حوزه جنوب‌غرب حل شده است. سروی به پایان رسیده است. حالا به دره‌ها می‌رویم. به‌طور مثال، مشکل مرکز شاه ولی‌کوت حل شده اما دره‌های آن هم حق دارد. به تمام دره‌ها می‌رویم.»

والی قندهار هم با اشاره به این‌که امنیت در کشور تأمین شده از مسوولان شرکت مخابراتی افغان بیسیم خواست تا از امنیت موجود در کشور استفاده کرده و خدمات خود را به مناطق دوردست کشور گسترش دهند.

محمد یوسف وفا، والی قندهار، گفت: «سعی کنید آنتن‌ها را به نقاط دوردست برسانید. الله پاک بر شما رحم کند و بر کار شما برکت بیاندازد. این کارها بیش‌تر در شهرها انجام می‌شود، اما نقاط دوردست از خدمات محروم می‌باشند. زندگی در مناطق دوردست خیلی دشوار است.»

باشندگان و مسوولان مخابراتی ولایت قندهار از وصل شدن ولسوالی ریگستان به خدمات شرکت افغان بیسیم استقبال می‌کنند.

نورالله نوری، رییس مخابرات قندهار، می‌گوید: «این ولسوالی از خدمات مخابراتی محروم بود. الحمدلله این ولسوالی هم به مرکز وصل شد. سایر ولسوالی‌ها نیز الحمدلله به مرکز وصل اند.»

عبدالمالک، باشنده ولسوالی ریگستان قندهار، می‌گوید: «من خودم در این ولسوالی گشت وگذار کرده‌ام. مردم خیلی خوشحال اند. این یک ساحه وسیع است. مشکلات اکنون حل شده است.»

این در حالی است که شرکت مخابراتی افغان بیسیم تمامی ولسوالی‌های قندهار را تحت پوشش قرار داده و تلاش‌ها برای ارایه خدمات به مناطق دورافتادۀ این ولسوالی‌ها نیز جریان دارد.

Trending

خروج از نسخه موبایل