ورزش

هند قهرمان جام کریکت آسیا شد

Published

on

(Last Updated On: سنبله ۲۶, ۱۴۰۲)

هند در بازی نهایی امروز (یک‌شنبه، ۲۶سنبله) سریلانکا را با تفاوت ده ویکت شکست داد و قهرمان جام کریکت آسیایی سال ۲۰۲۳ شد.

در بازی نهایی که میان هند و سریلانکا در شهر کولمبو، پایتخت سریلانکا برگزار شد، تیم میزبان برنده قرعه شد و نخست به بیتنگ پرداخت.

محمد سراج، بازیکن هندی در مدت بسیار کم شش بازیکن سریلانکایی را از میدان حذف کرد و به تیم رقیب اجازه نداد که هدف بالای را برای پیروزی هند تعیین کند.

با آنکه بازی امروز ۵۰ آوره بود، تمام بازیکنان تیم سریلانکا در آور ۱۵.۲ از میدان حذف شدند. تیم سریلانکا با از دست دادن تمام بازیکنان هدف ۵۱ دوش را برای هند تعیین کرد.

هاردیک پاندیا، بازیکن هندی سه بازیکن سریلانکایی و جاسپریت ورزشکار دیگر هندی هم یک بازیکن سریلانکایی را از میدان حذف کردند.

هند هدف تعیین شده را به بسیار آسانی پوره کرد و برای هشتمین بار لقب قهرمانی جام آسیایی کریکت را کمایی کرد.

جام آسیایی کریکت حدود دو هفته پیش با میزبانی مشترک پاکستان و سریلانکا آغاز شده بود.

افغانستان، بنگله‌دیش، سریلانکا، پاکستان، نیپال و هند در این جام با هم رقابت کردند.

افغانستان در مرحله گروهی، در هر دو رقابت خود در برابر بنگله‌دیش و سریلانکا بازنده شد و به مرحله حذفی این جام راه نیافت.

جام بعدی کدام است؟

در حالی که جام ملت‌های آسیا امروز به پایان رسید، علاقه‌مندان کریکت اکنون می‌توانند برای مسابقات هیجان‌انگیز بعدی «جام جهانی» آماده شوند.

طرفداران در افغانستان می‌توانند مسابقات هیجان‌انگیز جام جهانی کریکت را از طریق شبکه تلویزیونی آریانا (ATN) به صورت زنده تماشا کنند.

یک بار دیگر شبکه تلویزیونی آریانا افتخار می‌کند که حقوق پخش زنده مسابقات جام جهانی کریکت را بدست آورده است.

این مسابقات قرار است از ۵ اکتوبر ۲۰۲۳ تا ۱۹ نومبر ۲۰۲۳ در هند برگزار شود و بازی نهایی در استدیوم معروف نارندرا مودی برگزار خواهد شد.

تلویزیونی آریانا همه تقسیم‌اوقات و زمان‌های پخش را قبل از مسابقات منتشر می‌کند و علاقه‌مندان را آگاه می‌سازد. با این حال، علاقه‌مندان کریکت می‌توانند وبسایت و شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنند تا از به‌روز رسانی‌های این رقابت‌ها باخبر باشند.

Trending

خروج از نسخه موبایل